Dark Angel

Káoszgyermek lélekimplantjai

Bőrt, Zuzát, Belsőséget

Káoszgyermek emanál

2007.11.22. 15:54 Ibram Gaunt

A kibbaszott rutin, attól van tele a tököm. Évek berögzött mozdulatai, gondolatai, cselekedetei. A minap, majdnem rápaskoltam egy lány fenekére mert úgy állt mellettem mint ő. Aztán mindezt majdnem elújságotlam neki, mert az ilyen hülye szituációkon csak mi szoktunk mókázni, majd ma, majdnem vettem valami csecsebecsét mert tudom hogy az tetszene neki. Aztán észbekaptam és szegény csecsebecseáruson vezettem le zavaromat. Nem örült.
Már túl vagyok azon hogy rohadtúl pipa vagyok és önfeledt zabos hangulatom is elmúlt. Már csak a szép emlékek vannak meg. No meg a rutin. Ha egy kicsit haragtartóbb lennék sokkal könnyebb lenne mindenkinek. De sajna nem vagyok.
Bájvigyor kint, zokogás bent. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gaunt.blog.hu/api/trackback/id/tr57238312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gormi · http://gormi.blog.hu 2007.11.23. 08:13:09

Nem csak rutin ez, egyszerűen másként nem lehet, mert már beléd épült. Vagy lehetne csak nem akarjuk olyan baromira kisöpörni, ki tudja..
Én másfél éve csesztem el egy kapcsolatot, de azóta tart ez, ami nálad. Ha cipőt veszek, nem tudom megvenni magamnak azt, ami tetszik, hanem az Ő ízlése szerint választok. Amit ráadásul utána meg se bánok :)
süti beállítások módosítása